Cute Pink Kaoani

Intressant!

Idag när vi var i skolan hade vi idrott ute i skogen och jag har berättat förut att jag är känslig mot pollen så jag var mega snuvig, och sen fick jag värsta asma anfallet och jag kunde inte andas riktigt. Så jag ringde mamma (det gick "jätte bra" för jag kunde ju verkligen prata) och försökte berätta till henne vad som hade hänt och sen kom hon och körde mig till vårdcentralen. Där kollade en läkare hur jag andades och jag fick blåsa i en sån hära ska så mycket som möjligt jag fick typ 250 (nu kanske inte ni fattar förutom folk som har asma), sen fick jag typ några brus tabbletter och fick jag andas in någon ånga för att öppna luftvägarna.
sen fick vi vänta och vänta, sen fick vi ny tid till ett återbesök om typ 2 väckor sen vänta, sen skulle jag andas igen, Sen skulle en läkare kolla hur jag andades igen och samma sak där, jag fick blåsa igen och då fick jag 350,  jag blev bra efter ett tag så fick vi åka hem och jag var vrålhungrig! Min mage kurra typ i en hela mitnuter non stop. Men sen kom jag hem klockan tio i tre så jag skulle nog inte gå tillbaka till skolan.
Ja det var min dag ;D

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback