Cute Pink Kaoani

Hopp

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen, men så här är det: När jag Sanna och Sofia vaknade låg vi och typ spela på mobilen, inte jag då jag sov. Men sen ringde deras pappa och sa att han han skulle till uppsala och handla och då ville dom följa med och jag bara "bööö får jag vakna först eller". Så han kom typ 20 minuer efter han ringde och på den tiden hade vi packat, ätit frukost och fixat håret :3 Ja sen när dom åkte plockade jag undan deras sängar och stälde ut dom på altanen (för vi skulle göra lite mysigt med en säng och typ bord och allt) och då märkte jag att det var jätte fin väder ute och varm så jag gick ut. Sen kom min mors syster och hennes "kille". Vi fika sen stack vi till Leo för han fyllde år och då hade vi typ en svärd tunering... (Lägger in en random bild så att texen inte blir för lång)
Okej Love hade fixat till typ gummi svärd som man kan slåss med. Asså det gör inte ont och jag vet att jag är killig, med så är det att vara enda tjejen i familjen. Så klart så sög jag (jag tyckte jag var bra men det var dom andra som var bättre) och åkte ut först typ. Sen åt vi glass, sen cyklde jag runt i lilla heby med Martin, Tomas och Love. Sen åkte vi tillbaka till Leo och tog hans longboard och åkte hem till mig för att jag skulle byta byxor för att cykeln var blöt så jag blev blöt i rumpan :3
Sen hängde vi vid pizzerian så kom Carro och vi snacka om hennes lilla ringning till mig mitt i natten... Sen stack vi hem till Leo igen och åt middag sen cykla jag hem och nu sitter jag här skypar med Sanna och väntar på choklad pudding.
Ska blogga mer imorgon slipper det bli såhär långa inlägg...

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback