Cute Pink Kaoani

Apa

Jag vakna först kl.6 sen och börja överväga om jag skulle gå upp. Men det var såklart trött-i-huvet-tankar, så jag sov vidare och sen vaknade jag kl.11 och jag lycades få David göra "frukost på sängen" till mig. Egentligen så fick jag frukosten på en pall. Och jag har inte lämat sängen en.
Kör ingen lugg idag. Jag har nog inte haft luggen uppsatt nån gång. Eller bara en gång. Haha, sjukt ful! Har också en för liten pyjamas som jag fick nät jag vartyp 8 år! Det är Hello Kitty på den 
Rita lite på gimp igen:

Jag drömde om en apa inatt. Jag var på zoo, den stog och dansa och sen åt den banan, jag börja klättra på mamma och skrika att jag ville ha han. Jag skrek tills jag fick ont i halsen. Sen vaknade jag. Och nu har jag ingen röst. Kul :)
Linnea

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback