Cute Pink Kaoani

Mycket hahaande...

Haha, Moa jag väckte mamma när jag kom hem även om jag inte hade någon röst!
.
Jag vakade och gjorde mig i ording på morgonen. Sen gick jag till skolan och där år vi swarsjidsalds tårta. Det var gott! Sen blev det till kyrkan sen slutade vi. SOMMARLOV!!! Sen åkte vi till GRÖNALUND och med mycket hit och dit och upp och ner så lyckades jag skrika konstant i typ 5 timmar. Haha mest när vi stog i toakön ;)
Ja, och sen skulle vi åka buss hem och jag och Sanna och Lina och Moa hade lite roligt och skrek och sjöng och... Jag vet inte vad :P
OCH NU HAR JAG INGEN RÖST LÄNGRE!!!
Många "och"...

Kommentera!
Postat av: Moa

HAHAHAHHA åh!

Äsch, Lina var ju tråkig halva vägen. Ska jag vara ärlig så kan jag inte prata heller, och kommer inte ihåg vad jag sa inatt, hahah xd<3

2012-06-13 @ 17:46:44
URL: http://mirene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback