Cute Pink Kaoani

BILDBOMB

Häng idag med både syrran och mina kära grannar. Skit kul om ni får fråga mig. Gjorde midsommarkrans med Sanna & Sofia om ni ville veta ;)





Apa





Det blev bara bilder när alla hade fula ansikten så ni får leva med det :3


Men jag gillar mig när jag är ful... Vet inte varför...


Här kommer flickorna för att plocka lite blommor














Höhö fula ansikten igen. MEN jag var så söt på denhär bilden så den måste komma med :3


Same shit on this picture





Haha så här ser Sanna ut när hon tänker på mig >w<


Sööötisaaaar :3





Haha Det ser ut som Sofias arm är cp xD


Min "nu är jag sur på dig kamera" blick :P


Damp glad :3

Ja alla är ju lite speciella på sitt sätt...


Kommentera!
Postat av: Sanna

Bilden på mig när jag går barfota och håller i blomkorgen, den var jätte fin! :)

Svar: Jag vet! Jag typ älskar den!
Linnea

2012-06-22 @ 12:49:42
URL: http://fotouggla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback