Cute Pink Kaoani

I nöd och lust

Tjaba! Känner mig sjukt tråkig nu när jag bara har bloggat typ en gång om dagen. Men ska jag erkänna. Jag är ledsen för att min mobil är typ trasig. Mitt tangentbord vill inte komma upp på skärmen. vad jag en gör. Och ja jag är väldigt mycket fjortis nu men... Jag har inte smsat på typ 3 dagar :'c
Men nu har jag min lakris stång med rabarbersmaksom smakar apelsin och desperate housewives. Så jag är glad för tillfället.
Fjortis!
Är man rasse om man mobbar fjortisar. Det är ju en sorts människor... Är det olagligt?

Kommentera!
Postat av: Sofia

Linnea det är inte lakris och inte lakrits heller...... :c

Svar: Mukkar du eller? x]
Linnea

2012-07-08 @ 10:56:44
URL: http://artbysofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback