Cute Pink Kaoani

Tisdag den 17 januari 2012

Måste bara berätta två saker jag glömde skriva igår.
Jag vaknade av Davids dumma klocka igår och trodde det var brandlarmet. Så jag flög upp från sängen uptäckte att det var Davids väckarklocka. Sååå.. Jag gick och la mig igen :P
Sen när vi skulle laga mat blev det helt knäppt. Jag jagade David för han skulle hjälpa till, och han smeta in diskmedel i mitt ansikte.. Inte mysigt!
-
Nu går vi vidare till idag!
Sv: Läsa kap5 i "Om jag kunde drömma"
Alf: Tråk! Plugga till matte prov..
B-språk: Sänka skäpp med söta lilla Stina :D
So:TRÅK!
Lunch: Fisk :(
Syslöjd: Genomgång.. Rita av andra på 60sec med fel hand :P
Sv: Läsa klart..
Eng: Klppa och klistra :) Jag fånga limm :D
-
Slut! :D
-
Kom hem, åt, stack till Sanna och Sofia, plugga, Sims3, gick hem, middag, fisk :(
Sen stressande franska hjälp av Carro :P
Sen TV med Carro :)
-
Pussar och Kramar
Eran Linnea :]

Kommentera!
Postat av: Sanna

Vill bara meddela dig att jag läser din blogg! Säg till ifall du behöver hjälp mer header eller något annat! :)

2012-01-20 @ 18:47:57
URL: http://sannasbloglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback