Cute Pink Kaoani

Bad Hair Day!

Börjar inlägget med en bild ;D
Jätte vacker!
Ja! Igår  kom söta Sanna och Sofia hem till mig :)
Vi drack saft och sen drog vi ner till ica, hängde där ett tag och köpte CHIPS!! :D
Jag skulle egentligen köpa typ ton med godis men jag och Sanna har en liten deal. Asså om jag inte äter någe godis på två väckor så får jag hela 20 kr!! :D
Det kanske inte är så mkt men för dom 20 kr kan jag köpa 4 chokladkakor för :D
-
Idag har jag inte gjort någe interesant.. Om ni inte tycker att hänga tvätt och städa är kul.. Nu ska jag plugga SO! Lite jobbigt bara. Jag älskar verkligen religion! Jag har inte fattat om det är läxa eller prov en...
Måste på peka: Det snöar hemma hos mig! Känn på den du!!!!! >:D
-
Hare gött!
Linnea

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback