Cute Pink Kaoani

Jaha...

Nu har det gått 2 väckor sen mitt sista långa inlägg.. Så det här kanske blir dubbelt så långt.. :O
-
Jag har haft jätte kul och trevligt på 2 väckor :)
Vi har åkt skridskor:
Jag har ätit pizza och köttbullar:
Ritat i matteboken:
Ritat av mig och Jakob (på papper):
Ätit macka:
Lekt med glittriga saker på matten:
Ätit semla:
Med Sanna och Sofia:
Ätit godis:
Lekt med Davids ansikte:
Ätit korv (utan ketchup):
Ätit choklad:
En massa:
Ätit munkar:
Ritat:
Jag gav Leos läxa till hanns hund:
Nu har det gått 2 väckor sen mitt sista långa inlägg.. Så det här kanske blir dubbelt så långt.. :O
Jag har haft jätte kul och trevligt på 2 väckor :)
-
Vi har åkt skridskor:
Jag har ätit pizza och köttbullar:
-
-
Ritat i matteboken:
Ritat av mig och Jakob (på papper):
-
Ätit macka:
Lekt med glittriga saker på matten:
-
Ätit Semla:
Med Sanna och Sofia:
-
Ätit godis:
Lekt med Davids ansikte:
Ätit korv (utan ketchup):
Ätit choklad:
Ätit munkar:
Ritat:
-
-
Jag gav Leos läxa till hans hund:
-
Jag det där var nog allt :)
Roligaremed bilder en att skriva x]
Hare!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback