Cute Pink Kaoani

vadå 5 gången på 24h?

ja! Var glada att jag spämar men fett konstiga tankar nu för ikväll kommer jag sova och då kommer jag nyktra till... eller alltså.. I don't drink alcohol. Men jag är nästan som en full människa när jag är trött. Iallafall hemma :3
Är det bara jag som inte trodde på att jorden skulle gå under fast nu fett lättad att den inte gjorde det? Om någon som har någon kär som har dött och inte gillar ordet död så borde ni sluta läsa För jag hatar sån här dödsångest. Jag tror inte jag skulle gilla vara död.. Det skulle nog vara så tyst och stillsamt. Asså tänk mig som ett spöke. Jag skulle hemmsöka andras fester för att få lite kul. eller det blir nog inga fester flr mig för jag skulle blivit ett spöke om jorden gick under och om jorden gick under så skulle ju alla dö så då blir mitt liv som ett spöke dö tråkigt... Haha fett såhär awkward, jag hör kyrklockorna. Tänk om det är en begravning och här sitter jag och pratar om min död. Ibland kan jag bara vara så konstigt respektlös när jag är trött.

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback