Cute Pink Kaoani

Softaste dagen!

Lektion nr1 matte: super duper enkelt matte prov, det var ju nästan kul för att jag kunde alla avaren :D
Lektion nr2 franska: Dekorera pepparkakor med kristyr och strössel, ingick också att äta pepparkakor :D
Lektion nr3 svenka: Bara sitta och hänga medans läraren tog ut en och en och snacka om en betyg :D
Lektion nr4 engelska: Övesätta och eftersom engelska är mitt favoritämne så var det ju kul :D
Lunch: Hade ingen idrott efter så vi fick håltimme i 2 timmar och 40 minuter, så jag, Sanna, Sofia och Josefin gick ner till konsum och jag köpte en godis påse. Sen gick vi ner till sprothallen och kollade lite på innebandytuneringen för mellanstadiet. Resten av rasten typ hängde vi lite :D
Lektion nr5 SO: Läraren gick ut och prata betyg så man behövde inte anstränga sig så mycket :D
SLUT
Och när jag kom hem så la jag mig i min säng åt kodis och kollade på film/tvserie/manga :D
 

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback