Cute Pink Kaoani

My super awesome vecka!

Måndag:
Jag fick ett nytt jobb som var uselt betalt (inga pengar alls) och mycket faligt. Jag fick titta och blåsa upp hoppborgar. Jag svimmade 16 gånger.Vad jag minns iallafall.
.
Tisdag:
Jag var hemma och sjuk men egentligen så hade jag ett topp hemligt möte med tomten för att prata om hans ekodomi de här vinter.
.
Onsdag:
Tillbaka till skolan. Alla hade saknat mig. Sen så hade jag en lekträff med Batman.
.
Torsdag:
Vanlig skoldag och sen var jag och bakade bullar i skogen med Slender Man.
.
Fredag:
Till mamma! Skottade i typ en timme och sov resten av dagen men på natten var jag på nattklubb för barn. Dom serveade bara välling.
.
Lördag:
Var med Emelie och spela minecraft. Efter det så kom Lucia på besök för att prata ekodomi för att det är mitt jobb.
.
Söndag:
Var med Sanna och Sofia och planerade hur vi ska sno tillbaka våra tänder från tandfen.
O Hi I am a wery tall man!
/|\
 |
/ \
Ja, om ni inte har fattat det än så är jag en hemlig ekonom som har fullt upp hela väckan.
Jag har nya textstiler jag egentligen inte har någon nytta av:
Och några till...

Kommentera!
Postat av: Carro sis

You're werid..

Svar: Och vems fel är det då? :P
Linnea Ålund

2012-12-04 @ 15:21:27
Postat av: Carro sis

Inte mitt :D

Svar: If you say so! <3
Linnea Ålund

2012-12-04 @ 18:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback