Cute Pink Kaoani

Min mobil

Jag har en mobil från forntiden men idag blev jag rätt stolt över den. Tidigare idag så skulle jag smsa Lina och berätta om min dröm som var att Lina kom med hur mycket tuggummi som helst till skolan men då hittade jag inte. För jag hade den inte i fickan, inte i soffan, inte hos Love och Leo och det jag kunde tro var att den var kvar på bion. Men när jag skulle säga till pappa att han skulle ringa dit (föör jag vågar inte) så hade han åkt ner till byn. Och när han kom tillbaka så skulle jag säga telefon nummret men då hade han mobilen. Den hade jag tappat i snön igårkväll! Fatta att det har legat i snön hela natten. Jag är nu mycket stolt.
 

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback