Cute Pink Kaoani

heyyyyy

lite problem med att sova... undrar om jag ska vara vaken resen av morgonen och ta en stor kopp kaffe istället..
mina fötter är jätte ensamma. Även fast dom har varandra så är dom fortfarande alltid kalla dom får väldigt sällan strumpor och mina ben går på dom hela tiden! Det är så elakt av mig. Men dom är mjuka som en jätte fluffig kudde.. Om ni bara visste! Jag har kvar mina bebis fötter. Jag har aldrig haft en torr häl. Det är det jag menar med vackra fötter. Slår vad om att det är några i USA nu och bara vi behöver en bra motiverare till våran nya fotkräm och bara jo jag såg en svenk liten tjej som har värdens finaste bebis fötter dom var så vackra och imorgon bitti kommer dom ringa mig och fråga om jag vill bli fot modell och käna jätte mycket pengar!!!
Ja... En av sakerna jag brukar tänka på när jag ska sova. Snälla döm inte!



Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback