Cute Pink Kaoani

Yay

Idag har vi haft elevensval i skolan typ halva dagen (efter lunch). Jag hade HK (hem kunskap för er som inte vet) och vi bakade bullar. Jag och Sanna var i en grupp och vi åt mjöl och fick brända bullar. Efter skolam gick vi och köpte kakor. Sen gick vi till baka till skolan och åt vara kakor och jag åt alla mina 13 bullar!
Sen stack Sanna till hennes buss och det blev bara jag och Josefin kvar. Efter allt flummande med kakor och bullar och andra elever som vill komma ut från skolan så skulle Josefin på gitarr lektion. Så jag blev ensam och gick hem.
När jag kom hen så tjata jag på Martin att han skulle läta mig åka skateboard. Så jag och Martin stack till Love och Leo och då blev det lite proble för vi hade 3 longboard och vi var 4 st. Men jag hade min cykel! Sen cyklade vi till skolan och cykla och skate-ade där :D
Mitt rekord att cykla run skolan var 1min o 6sec. Men Martinoch Leo fick 1min och 4 och 2 sec. Så jag hade fullt upp hela dagen :P

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback