Cute Pink Kaoani

Tråk!

Haha hitta frågor på någon sida och jag blev tvungen att svara på dom:
Vilken svärdom använder du mest? Fan
Använder du flip-flops? Aldrig!
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? Jag tar hellre bilden, hatar att bli fotad.
Vilken var den senaste filmen du såg? Farsan
Vilken CD ligger i din CD spelare just nu? Spotify?
Vad åt du till middag senast? Lasagne
Kan du busvissla? Javisst kan jag det!
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Haha, ja absolut!
Vilket riktnummer befinner du dig i? 08
Läser du för skojs skull? Ja.
Har du gråtit offentligt? Många gånger.
Gillar du att flyga? Ja, jag tycker att det är rätt mysigt.
Vem var den senaste personen som gjorde dig arg? Peter
Vem var den senaste personen som gjorde dig glad? Peter
Vad säger du till dig själv när allt känn svårt? Det löser sig.
Skulle du säga att du är trendig? Nej
Vem har du tillbringat mest tid med idag? Min hund Cleo
Hur gammal är du om 5 år? 30 :(
Vad står det i det sista smset som du fått? Hej! Vi är i tyresö nu och har bestämt oss för trädgården. vad säger du? ;)
Vad skrev du i ditt sista sms: Nej jag ska sova snart haha
Föredrar du strumpor eller barfota? Strumpor
Vilken svärdom använder du mest? Jävlar!
Använder du flip-flops? Klart! Dom låter ju roligt ;)
Vart handlar du din mat? ICA där jag bor!
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden? Båda tror jag...
Vilken var den senaste filmen du såg? American Pie
Vilken CD ligger i din CD spelare just nu? Haha melodifestivalen 2009 (looong time agooo)
Vad åt du till middag senast? Pizza! Yum, yum!
Kan du busvissla? Neeooooooo
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Euum... ja
Vilket riktnummer befinner du dig i? Haha! vad är det? :P
Läser du för skojs skull? Bror på vilden bok...
Har du gråtit offentligt? Nej...
Gillar du att flyga? På vilket sätt? Jag gillar ju att flyga när man hoppar studsmatta :P Men man får ont i öronen på flygplan...
Vem var den senaste personen som gjorde dig arg? Carro för hon inte tog med usb-sladden till kusinerna :P
Vem var den senaste personen som gjorde dig glad? Carro
Vad säger du till dig själv när allt känn svårt? Du är ganska gullig du!
Skulle du säga att du är trendig? Kanske.. Om det gäller kläder så har jag min egna klädstil det finns inte mode.
Vem har du tillbringat mest tid med idag? Min familj på ikea! :D
Hur gammal är du om 5 år? Jag orkar inte räääääkna! :(
Vad står det i det sista smset som du fått? Nej jag heter inte så, inte vad jag vet iaf... :@ Jag menar ALLVAR nu!
Vad skrev du i ditt sista sms: Jaha...
Föredrar du strumpor eller barfota? Lurviga fluff rosa strumpor :D
Kul Liv!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback