Cute Pink Kaoani

Ni behöver inte läsa det hära..

Hejsan hoppsan klockan 20 minuter över 3 på natten. Jag kan värkligen inte sova så jag delar mina helt random tankar:
Om jag är uppe hela natten nu så kommer jag ju vara jätte trött imorgon... Meen jag ska ju jobba och röra på mig imorgon så det är ingen bra ide... Vad händer egentligen när man sover? Undra ifall just idag om några år jag gifter mig... Undra vem jag gifter mig med... Han borde väl iallafall vara född nu.. Om jag gifter mig.. Tänk om jag inte gifter mig... Sorligt. Men typ alla gifter sig nog så jag borde nog också gifta mig. Jag är ju så sööt :3
Eller tänk om jag typ ramlar och skrapar upp hela ansiktet. Uteendet är ju första intryck. Ojojoj.. Det är så mycket som kan hända. Eller vad händer nu då om jorden går under i december. Lite sorgligt att det gjorde det precis innan julafton i filmen... Men dom överlevde ju i båtarna. Så jag borde bygga en båt just nu istället för att ligga här och försöka sova. Man sover ju bort typ halva ens liv när man sover. Nej nu kollar jag på The typcal svensken.
 
Haha! Jag är uttråkad. Tänk när jag blir mamma och bäbisen skriker mitt i natten. Då kommer jag bara "Åhh jag önska jag sov den där natten när jag kolla på kungen och lyssnade på Claire de lune."
Och typ imorgon kommer jag bara "Varför sov jag inte man behöver sova för att överleva"
Men nu! Nu jag bara "Skit i sova jag måste dansa... Paosa...." Ihihihihii
Men jag har typ on överallt
i ryggen
i axeln
i hälarna
i mina nagelband
i magen i huvet.
Typ överallt. Men jag hatar ju medicin så mycket så jag tänker inte ta någon ipren eller alvedon. Har ni hört den ny ipren låten? Rockar ju!!!
Nya ipren mjuka kapslar ochflytande innehåll. Varför måste dom vara gula för? Det är ju bara prutt... Eller typ harbajs kiss... Nej jag bara skojade lite.. Undra vad som händer i säsong 3 i desperate housewifes? Tänk om någon dör... Eller om några gifter sig... Eller ingen får säga vad som händer! Det ska vara en överaskning tycker jag.
NEJ nu ska jag ta ett litet snack med John Blund!
XOXO

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback