Cute Pink Kaoani

Harry Potter tankar

Okej jag måste bara dela med mig av några funderingar nu när jag har kollat på 8 Harry Potter filmer. Ni som inte har sett filmerna (borde verkligen se dom, missar något annars) behöver inte läsa det här inlägget ;)
 
Kluring 1: Harry är ju känd för han överlevde den oförlåtliga "spellen" (allstå Avada Kedavra). Han var pojkensom överlevde. Men(!) Sen i sista filmen när han överlever igen i skogen. Sen när allt blir typ vitt och han träffar Dombeldore. Men iallafall då fick inte Harry något ärr. Det är konstigt....
 
Kluring 2: Var det Fred eller George som dog?
 
Kluring 3: Egentligen hur kom Black ut från Azkaban?
 
Det är 3 saker jag inte kan sluta tänka på när jag kollar på filmerna.
 

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback