Cute Pink Kaoani

Ajje!

Tjoho! Började dagen med mysig söndas frukost med bacon, ägg och prinskorv. Sen gav vi oss iväg till en bondgård typ och fixa ved. Sen efter en timme blev det så att jag fick ett vedträ i huvet. Och det som hände var att vi klyvde ved och sen skulle vi stapla den. Och när jag skulle ta upp en träbit precis när Carro tog upp en (tro inte nu att hon är värsta gangstern nu) så fick jag den i pannan. Så jag sa aj och satte mig ner sen blev det lite aj, aj, aj, aj. Sen gick jag in i bilen så skulle pappa tvätta det med ett bandage (bra första hjälpen låda) ochså blev det så att jag fick ett typ jätte gammald plåster. Jag grät också men inte så här storböla som man gör när man var bäbis men klart man får tårar i ögonen, jag fick ju ett vedträ i huvet.
Sen började jag asgarva att jag hade blodat ner i bilen, fråga mig inte varför men man blir väl lite knäpp... Och jag har fortfarande ont i huvet efter "smällen". Så det var min dag. Vad har ni gjort idag?

Kommentera!
Postat av: Sofia

Knäppis!<3

2012-05-06 @ 23:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback