Cute Pink Kaoani

Lite information

Hejsan, hejsan!
 
Som ni kanske fattar så har jag kommit in i den här perioden när jag bloggar när jag känner för det. Och ikväll var det kanske eran tur kväll. För nu kommer nog ett riktigt bad as inlägg.
  Ni som inte har bloglovin, skaffa det! då kan ni se när jag bloggar istället för att gå in på snurraochspy varge dag i typ en väcka sen kommer du ge upp och tro att jag inte kommer blogga och aldrig mera visitera min fina illa ouppdaterade blogg. Jag använder många lång konstiga ord idag... Brukar jag inte göra...
  Dom som jag umgås med har nog upptäckt att jag har en mycket oattraherad förskylning. För... jag nyser gaaaanskaa högt...Jag tror inte att jag har bloggat om vad jag har gjort sen skåne. Så jag ska ge er kan ganska kort uppfyllning...
.
Efter vi kom hem från skåne åkte vi till Landet dagen efter. Sen var vi hemma i tisdag, onsdag och sen åkte vi till Sälen. Där stog jag på en surfbräda och vi gick i skidbackar. När vi åkte hem bada på äventyrsbad och åt på Lappen i typ hedemora, toppen hamburgare. Sen på typ tisdan så åkte vi tillbaka till Landet och firade min 14-årsdag på torsan sen åkte vi hem på lördan. På måndan så åkte jag, Sanna & Sofia till uppsala för att handla lite. Och på torsdan började Martin, Tomas och Carro skolan, inte så intressant direkt men ändåå. På fredan kom Josefin, vi gick på hebykanivalen som var på kvällen, träffade Lina och Amanda, år pommesstrips och gick hem, sov och sen kollade på kanivalståget. Åkte hem. På söndan fyllde Tomas 16. På måndagen så började skolan.
  Inte så kort men ändåååå. YOLO! (för Moa ;3)
  Jag har dessutom kollat på väääääldigt många serier senaste tiden. Efter desperate housewives så kollade jag på  How I met your mother, efter det så kollade jag på akward. Det är ju just nu 2ra säsongen på tv om ni vil veta. Typ södagar kl 7. 
  Nu sitter jag här nerstoppad i min säng kollar på vampire diaries. Fick nyss veta en sak. Min ansikte ädrades inte på typ 5 minuter:
Okej inte direkt så dära. Jag behövde nysa när bildren togs.
  Jo men jag tror jag är klar här.
Vi hörs när vi hörs

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback