Cute Pink Kaoani

Frågor

Ni behöverinte läsa det här egentligen...

 

Sömn testet

- Vad har du på dig när du sover? Pyamas
- Hur sover du helst? på sidan och på ryggen
- Hur många kuddar har du i sängen? det orkar jag inte räkna..
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? ja
- Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? Som har hänt på riktigt, ja det har jag.

Mode testet

Beskriv din stil med 3 ord. Gosig, varierande och inte så tight
Vad innebär mode för dig? Väldigt mycket
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? New Yorker med alla söta tröjor
Shoppar du second hand? Oftas inte men jag har väl köpt någon kofta för något år sen om det räknas..
Vilken är din favoritdesigner? Jag vet inte riktigt...
Vad är din favorit i höst? vadå vad?
Hur mycket shoppar du för i månaden? Huhu typ en gång...
Dyraste plagget respektive billigaste? 10 kronor
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? jadå!
Brukar du tröstshoppa? neeeej
Högklackat eller lågklackat? lågklackat
Vilken är din drömväska? Kenza har en skit snygg väska...
Vilket blir ditt nästa köp? Skor hoppas jag på...
Vilka är dina stilikoner? va?
Favoritplagg just nu? Min tshit jag klippte till en magtröja
Favoritaccessoarer? Halsband

Almänt testet
Hur bor du: Bästa stället och i bästa byn
Brukar du komma i tid: haha nej inte ofta...
Hur lång är du: för lång...
Kan du laga mat: Kan jag väl men det blir väl inte alltid så gott
Vad jobbar du med/pluggar du: grundskola
Vad har du på dig just nu: pyjamas
Har du någon fobi: KRYP! alla sorts små saker.
Hade du en bra kväll igår: O ja. Kollade på Harry Potter forever alone...
Vilket är ditt senaste inköp: En langos på grönan. SKIT GOD!
Din favoritdryck på morgonen: Jouce
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa :3
Har du sovit i din egen säng inatt: Jadå!
Vad hade du sönder senast: Min hårborste tror jag...
Vem snackade du med senast: Tomas
Varm favoritdricka: TE!
Favoritdricka när du är riktigt törstig: en riktigt kall coca cola
Alkoholhaltig favoritdricka: .... Jag är för liten för alkohol...
När gjorde du senast något riktigt dumt: Lina: Det där är jag på pricken. Jag: Vilken prick?
Saknar du någon just nu: JAA SÅ HIMLA MYCKET
Vad ska man göra för att få dig riktigt irriterad: Prata skit om dom jag älskar.
Någon jag stör mig på: fjjooortisar! :P
Intressen: Dansa..
senaste person du kramade: Moa
Senaste person du ringde: Moa
Senaste person som ringde dig: Sanna
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: Jadå men inte nu..
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej jag har inte tänkt på den så mycket...
Har rakat dina ben någon gång: Öhöö ja..
Är du sugen på något nu: Ja. Godis.
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Typ en kopp i månaden...
Använder du hudkräm: ja
Attraheras du av män med skägg: Nej
Micro-pop eller poppa själv: micro pop
Brukar du baka: ibland
Röstade du i det senaste valet: Jag är för liten
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Jadå!
Vilken låt lyssnade du senast på: Undead - Hollywood undead
Har någon annan sovit i din säng inatt: näääeee
Vad tycker du är äckligt: att spy
Har du pengar på mobilen: Ja annars skullejag varit  död xP
Vilken svordom använder du mest? Jävlar
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6.30 6.15 7.00 7.30 6.45 7.15 6.50
Var köper du dina matvaror ifrån? ica
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och tror jag..
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En ny dator
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? ja
När var senast någon stötte på dig? Haha Moa flirta ju lite på bussen hem från sthlm
Vad åt du till middag senast? Pannkakor
Kan du vissla? nej :'c
Tittade du på tecknat när du var liten? Men det är ju klart!
Äger du några popband t-shirts? neeeeeeej
När flög du senast? När jag hoppade när glassbilen kom
Pratar du några andra språk? engelska  och typ lite franska
Har du gråtit offentligt? nej
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jag vill ha piercingar i läppen
Vad har du med dig in på bion? Typ kläder på kroppen och ett glatt humör :P
Vad har du för väder? natt...
Vilket var/är ditt favoritämne på skolan? Musik och Engelska tror jag
När sov du senast på golvet? haha typ när jag var jätte liten så tjura jag på mamma och pappa för jag inte fick sova i deras säng så jag la mig bredvid xD
Vilken är din favorit drink? COLA
Gillar du din boendesituation? Jadå
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 3 timmar tror jag.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Verkligen inte jag sover hela dagarna
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Jag pratar men jag kommer inte trubbel..
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 14 år
Tror du på liv på andra planeter? Men ja det är ju klart att det lever anra varelser någonstans det är ju nästan omöjligt att jorden är den ÄNDA levade planeten i hela unerversum. Vet ni hur stort det är eller!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag gråter väl i typ 2 minuter sen mår jag bra...
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej aldrig i hela mitt liv.
Tycker du om att krama folk? JA! det är så mysigt :P
Äger du en digitalkamera? nej inte själv :'(
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Jag har visst el likadan näsa som Ulrik Munther....
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jag kan väl undra lite men det blir nog inget mer med det...
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? neeeej...
Är du mörkrädd? Ja så himla mycket!
Tre saker du alltid har med dig? mobil sen har jag typ inget...

Dummhets testet
(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du har pratat
(x) tuggummi har trillat ur munnen på dig när du INTE har pratat
(x) du har gått in i en glasdörr
(x) du har hoppat ur ett fordon som rör sig (om pulka räknas)
(x) du har tänkt på nåt roligt så du har börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig
(x) du har sprungit in i ett träd
(x) det är möjligt för dig att slicka dig på armbågen
(x) du testade precis om du klarade det
(x) du har trampat på ditt skosnöre och snubblat/trillat
(x) ditt hår är/har varit blont
(x) folk har kallat dig långsam
(x) du har råkat tända eld på nån sak ett flertal gånger
x ) du har nån gång somnat på en lektion
(xxxx) du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma bort vad det var du pratade om
(x) folk har skakat på huvudet och går iväg från dig
(x) du använder dina fingrar när du ska räkan enkla mattetal
( ) du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre
(x) du gör detta test när du borde göra nånting viktigt
(x) du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ens märka
(x) du har letat överallt efter nåt som du hade i handen eller i fickan
(x) du råkar göra sönder väldigt många saker
x) du har trillat av stolen då den stått helt still
(x) du använder ordet "eh" väldigt många gånger om dagen

Summa:

18 eller mindre betyder att du inte är dum.
SLUTA! Jag kan inte ro för att jag är dum i huvudet!.. Eller jo...

Lycklighets testet

[ ] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[ ] Du har en iPod/MP3 spelare.
[ ] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[x] Du har fler än 2 bästa vänner.
[ ] Det finns en pool i din gård.
[x] Du klär dig som du vill.
[x] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[x] Du har aldrig blivit nedslagen.
[x] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[x] Ditt rum är stort nog för dig.
[Jag fattade inte frågan..] Människor använder dig inte för den du är.
[x] Du har varit på en/flera konsert(er).
[ ] Du samlar på något normalt.
[x] Du längtar till skolan.
[x] Du önskar inte att du var någon annan.
[Jag typ dansar hemma...] Du spelar nogon sport.
[SPELA DATA <3] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[x] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[xxx] Du är nöjd med ditt utseende.
[xx] Du har mycket självförtroende.
[ ] Du har aldrig fått IG.
[x] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[x] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[x] Du har ett smeknamn.
[x] Du har ett husdjur.
[x] Du kan hela orden från 10 låtar.
[x] Du har inga "fiender".
[x] Du är en ganska snäll person.

Total:25
———————————
Total :25

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback