Cute Pink Kaoani

Första semestern av sommarlovet

Jaha, nu var den här. På lördag åker familjen till skåne men jag och Tomas stannar hemma. Tomas sommar jobbar ju så det var en enkel förklaring och han slutar på fredag nästa väcka. Jag ville inte vara borta så länge så jag stannar också hemma i heby. Men vi kommer åka flygplan ner till vackra skåne sen på fredag så vi kommer vara där i typ 5-6 dagar. Om vi har tyr hinner vi väl träffa Carro på arlanda eller hemma. Men om Carro kommer hem på torsdagnatten och jag och Tomas ska åka på fredagmårgon så tror jag att pappa vägrar att åka två gånger samma dag.
Från förra året :3
(Vi gör tummen upp)

Kommentera!
Postat av: Sanna

Du ser liten galen ut på den där bilden. xD

2012-07-13 @ 15:02:15
URL: http://fotouggla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback