Cute Pink Kaoani

Nej men... TJENAARE!

 
Jaaaaaaaaa..... .____.
Jag har verkligen inget ting att skriva. Nada! Jag sitter här i pyjamas och vägrar gå upp fast jag är vrål hungrig och super kissnödig. Men jag kan nog stå ut i typ några mituter till... This is my life tidayyyyyy! just as you kwow.
Har prutt mycket läxor och jag orker inte hålla på i grundskolan i typ 2 år till!
 Om ni ville veta så har jag träningsvärk för att jag andas så himla onödigt mycket. Röv astma! Jag har också skrivit "Hej!" på min hand. Och jag tror att jag kommer få E på porvet i franska revolutiafllooooneeen! Men det stog mottivera precis hela tiden på var ända lilla fråga och jag orkar innnteee!!
Lite  onödig fakta som jag brukar skriva när jag har tråkigt...

Kommentera!
Postat av: emma ~ sjufoto! ★

söt muspekare och fin blogg :)

2012-11-01 @ 21:25:55
URL: http://sjufoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback