Cute Pink Kaoani

Normalt...

Haha! Känner mig sjukt lat nu för att jag stretchar innan jag ska sova. Idag har jag bara suttit i sängen och haft ett litet Harry Potter maraton helt foreveralone... NÅGONSOM VILL LEKA MED MIG IMORGON? xD
NÄÄEEEJ! Tillbaka till varför jag stretchar. Jag har vaknat mitt i natten i två nätter i rad nu och jag haft sån sen drag i mitt högra smalben så att jag rullar runt i min säng. Första natten rulla jag ner på golvet och kröp runt i mitt rum. Haha, verkar vara jätte konstigt nu när jag tänker på det. Men jag är skit trött nu så
GODNATT MINA SMÅ BÄÄÄBIS LÄSARE!

Haha jag ser ut som ett pervo på biden xD
Vi tar en annan:
Mycket bättre :3

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback