Cute Pink Kaoani

Min midsommarafton

LÅNGT INLÄGG!
Hejsan hejsan igår var det midsommar och jag hade en oteknologisk dag typ... Så jag kunde inte blogga om det. Men nu börjar vi från början.
Vaknade när jag sovit väldigt lite. Vilket betyder HUMÖRSVÄNGNINGAR! Eller jo ja... Jag brukar bara ha det när jag är hemma och orkar inte anstränga mig på att ha glatt humör. Jo men pappa kom och väckte mig och tjata att jag inte får sova och att jag ska städa rummet och hjälpa till på taket. Det var för många saker så jag fick panik och börja gråta. Så gick jag runt i mitt rum och städa sen bytte jag om och fixa mig då blev jag lite gladare. Sen gick jag ut och hjälpte till på vedbotaket som vi bygger om. lite skruttit...
På taket fick jag energi dricka som var jätte god och ja jag blir ju lite si sådära när jag blir överpigg...




Senare var jag glad och jobbade med ett glatt humör. Tiiiiills det kom en spindel.. haha! Men spinden sprang iväg och allt kom in i sin vanliga bana. Vill också säga att ett blombi blev lite kär i Carro. Hihi! Senare fika vi och sen gjorde jag min missbildade midsommarstång. Sen sprang jag upp och bytte om till klänning och åt middag. SILL OCH POTATIS!

Jag drömde en natt att jag hade en katt som åt bara sill och potatis
Du får tro vad du vill men potatis och sill är det enda små kattungar äter!

Senare blev det dans runt stången med Carro och lite sånghjälp av Eva. Haha ja vi hade ganska trevligt.
Jag lovar att bilder kommer snart!
XOXO!


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback