Cute Pink Kaoani

Skåne

Hellu allt folk! Nu är det så att det är Sanna som gäst bloggar lite här på Linneas blogg. Linnea är bortrest och är i skåne och har inte så mycket till gång till internet. Så då bad hon mig att skriva lite om vad hon hade gjort och så. 
Jag vet inte riktigt hur många inlägg jag kommer skriva åt Linnea, men det återstår och se. 
Enligt Linnea iaf så är flygplan det värsta som finns, hon har alltså flugit ner till skåne! :) 
På planet sjung hon En elefant balenserade och hon kom till 210 elefanter på ca 1 timme, wow! haha! 
Det högsta jag kommit till är väll 20 eller nåt :3
1 elefant balanserade på en liten liten spindeltrååd, det tyckte han var så intressant så han gick och hämtade en annan elefant!
2 elefant balanserade på en liten liten spindeltrååd, det tyckte de var så intressant så han gick och hämtade en annan elefant!
3 elefant balanserade på en liten liten spindeltrååd, det tyckte de var så intressant så han gick och hämtade en annan elefant!
Osv osv! 
Bild av Linnea...! :D
 
Kram Sanna ♥
 

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback