Cute Pink Kaoani

Kuligt!

Haha! Idag är det MÅNDAG (jippe! eller inte!) vi har haft idrott idag. Rugby. Det var faktist kul. Jag skrek soom en riktig tjej. _____ (viss person) putta in mig i väggen och jag gjorde illa höften :3
Kul ver det :D Idag när jag kom hem blev det lite läxor. Sen fixade jag in ett pugram i datorn så man blir vacker :)
Inte direkt världens snyggaste bild på mig x)
Min vakra skoldag om folk vill veta :]
-
HL: Läsa "Bröderna lejonhjärta".
-
B-språk: Jobba lite, gich igenom läxorna.
-
Lk: Fick ett papper som vi skulle ringa in ekenskaper man har. (jag ringade in nog mest :P)
-
idrott: Som ni såg rugby :)
.
Ma: Jobba! Men efter tjugo minuter tyyp (lite mindre men man vill ju ha bra intryck) började jag prata med Moa, Lina och Jakob :P
-
So: Det blev snack stund med jag Lina och Ragnar (min handledare). Vi pratade om hårömhet... Jag och Lina pratade lite om det. Sen gick Rangnar förbi, och jag fråga om jag fick dra i hans hår xD
-
Eng: Ganska tåkig engelska.. Men sen blevdet lite roligare när ML ritade saker på tavlan.Måste erkänna, Hon gjorde ett jätte vacker bild på sig sjäv :P
-
SLUUT :D
-
Hare gött vänner!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback