Cute Pink Kaoani

Hejsan igen! :)

Inge blogging den hör väckan :/
men jag har haft kanska kul den hära hel vanliga v4
Nu sitter jag och kollar på Katy Perrrys musik videor. "Last fryday night" är helt klar bäst! Sjukt rolig :P Sen kommer ju såklart "California gurls" Som dom är i en sjukt vacker värld!
-
-
Ja jag har haft en ganska normal väcka men endå lite gladare och roligare.. Vi har suttit jätte länge vid skol lunchen och ätit mackor:
Jag och Sanna ritade på bänken xP:
Han heter Procent :P
Jag har tagit Tomas glasögon:
Jag har skaffat en ny favorit kykling:
Idag har jag hängt med Carro efter skolan och spelat gitarr men nu är jag forever alone bara för hon är med Sara :P
Jag kan hänga vid min dator istället 
-
Pussar och Kramar
Linnea 


Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback