Cute Pink Kaoani

Så ni bara vet

Vill ni veta varför jag inte bloggat?
Jo nu är det såhär att min mobil gick sönder för ett tag sen så jag kan inte ta bilder och så var min dator för mitt gimp där jag fixar bilderna om jag har några.
.
Men varför bloggar du det hära nu då om du inte bloggar?
Men brukar jag göra smarta saker? Jag har väl fått lust :/
 
Varför skriver jag frågor och svar egentligen?
Jo för att jag är knäpp... JK!  Men seriöst! Jag har ingen bra talang på att skriva, jag har inga bilder eller kuligt liv. Om du läser det hära hur kan du ens läsa det hära?
Ni: För att du är så awesome Linnea!
Jag: höbahöbahööö! Tackar , tackar :'D
Hur jag set ut när jag gör mitt höbahöba höö:
Så ni bara vet ;)
Och en annan sak för ni som är dåliga att fatta sarikasm så var jag oseriös med mitt dåliga självförtroende xP
 

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback