Cute Pink Kaoani

Tandläkaren avklarad!

Som sakt jag skulle ju borra i mårse, och det gjorde jag. Jag var skit rädd! Inte för att borra utan för bedövningssprutan.jag är rädd försprutor. Det var läskigt där, för först fick jag lokalbedövningsmedel sen fick jag vänta sen tog jag sprutan. Det var obehagligt. Sen fick jag vänta på att min kind blev lika stor som en bil (det kändes som det iallafall dom andra såg inte att det blev någon sklinad). Sen en till spruta (ännu större). Sen blundade jag och tandläkaren la ner massa "läskiga tandläkarsaker" i min mun. OCH! Det lät jätte mycket. Men det gjorde inte ont!För jag var bedövad. Efter var jag var bedövad i ca 5-6 timmar.
Hela dagen gick jag runt och prata om att det kändes jätte läskigt, för det gjorde det! Och närdet gicköver så gick jag runt och hurra över att jag hade känsel i min mun igen. Men jag kan inte öppna den helt:
Snygging!
Nu firar jag med choklad!

Kommentera!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback