Cute Pink Kaoani

Gäst bloggning!

Heeeej! Jag heter Sanna och jag tänkte gäst blogga lite här i Linneas blogg. :P
Jag och Linnea är väldigt nära vänner, hon är min bästa kompis. Om jag är hennes eller inte vet jag inte. xD
Men hon gillar nog mig med. Haha.
jag kan väll berätta lite hur vi faktsikt träffades !
När jag var ungefär lite mer än ett halv år flyttade jag hit där jag nu bor. Efter ca 1-2 år (tror jag..) flyttade Linnea och hennes familj in i huset bredvid mitt. Vi började i samma klass och så gick tiden och vi blev allt bättre och bättre kompisar. ♥
I 5:an blev vi närmare varandra än någonsin.
Nu går vi i 7:an och vår klass splittrades ju efter 6:an, Men vi hamnade i samma klass som tur var! (huh!)
-
Linnea är underbar!.. även om hon kan dissa mig lite för ofta ibland för helt onödiga saker enligt mig.. >:( ♥
PUSS!
Linnea & Jag i 5:an ♥
/Sanna

P.s. Linnea är helt omedveten om att jag har bloggat i hennes blogg. Vi får se hur hon reagerar! :3
Kolla in min blogg: http://sannasbloglife.blogg.se - HATAR MITT BLOGG NAMN.
Ni kan följa mig på bloglovin också! :P Oj, blev ett långt 'P.s.' hahaha..

Kommentera!
Postat av: Sanna

hehe :I

2012-04-09 @ 16:24:45
URL: http://sannasbloglife.blogg.se/
Postat av: jossan

:)

2012-04-09 @ 19:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback